Identyfikacja wizualna firmy

Trudno odmówić racji stwierdzeniom, że w biznesie jedną z najważniejszych rzeczy, jaką powinna posiadać firma, jest marka. Znakomitym przykładem ogromnego sukcesu i rozpoznawalności jest NIKE, a więc jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na świecie. Charakterystyczny znak łyżwy widoczny na wielu butach i odzieży sportowej znają praktycznie wszyscy, nie tylko osoby interesujące się sportem lub czynnie go uprawiające. Co ciekawe, logo firmy zostało stworzone przez nieznaną studentkę projektowania graficznego Carolyn Davidson. Rozpoznawalność marki poprzez logo to nic innego jak identyfikacja wizualna firmy. Jako studio graficzne szczególną uwagę skupiamy na marce, a więc profesjonalnej i odpowiedzialnej grafice dla firm z Bielsko-Białej i okolic. W ramach identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa proponujemy szereg działań graficznych, w tym między innymi: stworzenie logo, projektowanie różnorodnych materiałów reklamowych przeznaczonych do druku zgodnie z wizją wizerunkową firmy, tworzenie stron internetowych. Każda, stworzona przez nas grafika, jest zawsze adekwatna do aktualnej sytuacji rynkowej i ma jeden cel wspomóc dane przedsiębiorstwo w działaniach szeroko pojętego marketingu, którego zadaniem jest odnieść sukces biznesowy i uzyskać pozytywną rozpoznawalność.

Przebieg naszych działań

Każdy proces identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa składa się z szeregu elementów, które w mniejszym lub większym stopniu decydują o sukcesie firmy, ale w naszych działaniach wszystkie projektowane składniki traktowane są tak, jakby były najważniejsze, a więc kreujemy nową strategię z pełnym zaangażowaniem i indywidualnym podejściem, ponieważ każda firma to często zupełnie inna historia. Zawsze dobieramy odpowiednie narzędzia do miejsc, gdzie przedstawiana będzie marka firmy, tworzymy sugestywne obrazy graficzne jednoznacznie identyfikujące określone przedsiębiorstwo, na bieżąco konsultujemy każdy etap procesu tworzenia strategii, szybko reagujemy na zmieniające się warunki w przestrzeni biznesowej.

Identyfikacja wizualna – elementy strategii

Do podstawowych elementów proponowanej przez nas strategii identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa należą:

  • analiza marki,
  • opracowanie strategii marketingowej,
  • stworzenie logo,
  • zaprojektowanie narzędzi identyfikacji wizualnej (wizytówki, papier firmowy, koperty, ulotki, foldery, katalogi, opakowania, etykiety itp.),
  • zaprojektowanie stron internetowych,
  • różnorodne prezentacje graficzne i multimedialne,
  • opracowanie kampanii reklamowej.
SZYBKI KONTAKT
Napisz do nas

Leave this empty: